    From: Maniek4 <r...@s...won>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Jezioro
    Date: Tue, 15 Jul 2014 13:21:07 +0200
    <53bcf376$0$2140$65785112@news.neostrada.pl>
    <lpj1es$j1m$1@usenet.news.interia.pl>
    <53bdd723$0$2243$65785112@news.neostrada.pl>
    <lplivf$7i7$1@usenet.news.interia.pl> <lpmpub$n5$1@node2.news.atman.pl>
    <lpn0sm$b4v$1@usenet.news.interia.pl>
    <53c07705$0$2246$65785112@news.neostrada.pl>
    <lpqt8b$quv$1@usenet.news.interia.pl>
    <53c178ae$0$2156$65785112@news.neostrada.pl>
    <lpsb3e$tss$1@usenet.news.interia.pl>
    <53c22f98$0$2153$65785112@news.neostrada.pl>
    <lq0bc3$3e5$1@usenet.news.interia.pl>
    <53c45b6e$0$2241$65785112@news.neostrada.pl>

    W dniu 2014-07-15 00:36, uzytkownik pisze:

    > Rozmawiamy o prawie do odmowy w odniesieniu do tego, konkretnego przypadku.

    No to chyba juz wszystko powiedzielismy.

    > Jakich ciąż?
    > Może inaczej zadam pytanie, bo widzę, że nie zrozumiałeś.
    > Czy zagorzałym Katoliczkom nie zdarzają się poronienia lub ciąże z
    > poważnie uszkodzonym płodem?

    Zdarzja i jakie na podstawie tego snujesz wnioski?

    > Wytłumacz mi więc dlaczego KK życie stawia jako nadrzędny cel, skoro
    > życie ziemskie to tylko etap przejściowy do lepszego życia po życiu?
    > Nie uważasz, ze tu coś nie gra i ktoś kogoś robi w ch....?

    Od przyzwolenia do zabijania zaczely sie wojny, albo nigdy nie
    skonczyly. :-) I nie uwazam, ze tutaj cos nie gra. :-)

    > Różnica polega na tym, że "dziwne feministki" czy pani Basia z Biedronki
    > chcą decydować o swoich macicach, a KK im zabrania decydowania o swoich
    > macicach, łamiąc przy tym nawet istniejące prawo.

    Kosciol stara sie chronic zycie i mnie to nie dziwi. Za czyjes fanaberie
    ktos traci prawo do zycia i to tylko dla przyjemnosci. Nie uwazasz, ze
    to troche za malo?

    > Tyle, ze nie podoba mi się łamanie tego prawa przez durni, którzy
    > egzekwują swoje przekonania, łamiąc prawo.

    > Ale ja nie rozpowiadam, że bogacenie się to grzech, jednocześnie samemu
    > się bogacąc.

    A kto rozpowiada,ze bogacenie sie to grzech? Napewno nie kosciol.
    Przypowiesci o talentach napewno slyszales.

    Pozdro.. TK