  • Data: 2014-07-15 23:18:30
    Temat: Re: Jezioro
    Od: Maniek4 <r...@s...won> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-07-15 22:12, uzytkownik pisze:

    > I już Cię zaczynam lubić, bo zaczynasz gadać dokładnie tak samo jak ja :)
    > Tylko chciałbym właśnie, aby tak mówił kościół.

    Ja nie przestlem Cie lubic tylko dlatego, ze na temat wiary i
    postepowanie Chazana mamy inny poglad. :-) No ale bez wazeliny... :-P
    Co do seksu. Ja w tych sprawach mam dosc luzny stosunek. Nie mniej
    jednak nie zaakceptuje nigdy srodkow wczesnoporonnych, czy tym bardziej
    aborcji o ile jest tu jakas roznica. Prawde mowiac nie do konca rozumiem
    stanowisko kosciola w tej sprawie. Moze Budyn, czlowiek bardziej
    oczytany w tych sprawach zechce nam to szerzej wytlumaczyc. Chetnie
    podyskutuje.
    Rozumiem, ze kosciol zwraca szczegolna uwage na szanowanie czlowieka i
    mowi zeby nie traktowac sie przedmiotowo. To wszystko prawda. Ale z
    drugiej strony udany seks cementuje zwiazek. Wiec czy szanowanie aby
    napewno wyklucza udany seks? Ja wiem, ze mozna poczekac na odpowiednie
    dni i tak dalej, ale wiemy tez, ze to nie do konca u wszystkich sie
    sprawdza, no i nie jest to wcale pewna metoda. Czy lepszym dla pary
    bedzie stresowanie sie kazdym zblizeniem szczerze watpie. Czy taka
    sytuacja cementuje zwiazek? Tez szczerze watpie. A juz calkowicie nie
    rozumiem traktowania seksu wylacznie jako narzedzie prokreacji. Bardzo
    watpie zeby Bog tylko to mial na mysli. Jako malzonkowie w wiekszosci
    chyba dobrze o tym wiemy. Mozna oczywiscie powierzyc wszystko Bogu,
    uznajac ze kazde zblizenie jak Bog zechce obdarzy nas kolejnym
    potomstwem, a pozniej sprawy jakos sie rozwiaza same. No ale litosci,
    jak Bog zechce obdarzyc nas kolejnym potomstwem to i tak to zrobi.
    Niezaleznie od metody i na przekor wszytkiemu. Dla tych mniej wierzacych
    nazwijmy to przypadkiem. Dowodow pewnie nie trzeba daleko szukac.

    Pozdro.. TK