  • Data: 2014-07-15 22:52:16
    Temat: Re: Jezioro
    Od: Maniek4 <r...@s...won> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-07-15 21:07, uzytkownik pisze:

    > Nie zabijaj, nie kradnij, nie gwałć, nie kłam itp. to są wartości
    > uniwersalne.
    > Ale tu przecież nie chodzi o wartości uniwersalne, lecz o zmuszanie
    > jednych przez drugich do określonych zachowań.

    To nie kosciol zmusza Cie do chodzenia do kosciola. Powinno byc tak, ze
    czlowiek wierzacy nie czuje sie zmuszany do kosciola, a raczej chce tam
    raz na jakis czas byc. Najlepiej w co najmniej takich odstepach jak
    naucza kosciol. Kolezanka sie myli. Nie powinna chodzic do kosciola zeby
    nie pojsc do piekla. Jezeli tak jest to znaczy, ze nie przezywa wiary na
    codzien.

    Pozdro.. TK