  • Data: 2014-07-16 12:16:28
    Temat: Re: Jezioro
    Od: Maniek4 <r...@s...won> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-07-16 11:27, Budyń pisze:

    > owszem, jest. po tylu ciekawych rzeczach ktore napisales takie cos. Co jest
    niekatolickiego w rm?
    > Za czasow gdy bylem jeszcze czytaczem wyborczej tez sie oburzalem :)

    Misja katolicka oczywiscie jest.
    Co jeszcze jest? Pierdulety trzy po trzy o ekonomii. Kiedys przypadkiem
    sluchalem. Mam nadzieje, ze to nie jest powszechne. No i podobno
    szerzenie antysemityzmu, ale to znam tylko z przekazow.

    Co mi osobiscie sie nie podobalo? Podpisanie koalicji PIS godzine
    wczesniej przed kamerami telewizji TRWAM. Nie wiem czy jako niewyborca
    PIS powinienem czuc sie wyrozniony, czy raczej przeciwnie? Spektakl byl
    niepotrzebny.

    Pozdro.. TK