  • Data: 2014-07-16 12:56:30
    Temat: Re: Jezioro
    Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia pięknego Wed, 16 Jul 2014 10:29:05 +0200 osobnik zwany Ergie napisał:

    > Użytkownik "masti" napisał w wiadomości grup

    > Nie wiem, czy aż 90% (pewnie mniej), ale jest to poważny problem.
    > Obecnie już bez owijania w bawełnę mówi się o praktykujących a
    > niewierzących (lub nie wiedzących w co wierzą).

    nie będę się do tych procentów przywiązywał, bo oczywiście wziąłem je z
    sufitu:) Ale na pewno jest to większość tzw. wiernych

    > To łatwo sprawdzić wystarczy stanąć pod kościołem i przeprowadzić mini
    > sondaż wśród wychodzących zadając jedno pytanie: - co to jest "świętych
    > obcowanie"

    w zasadzie podejrzewam, że wystarczyłoby spytać o cokolwiek co nie jest
    widoczną częścią obrządku

    > Jest to część "wyznania wiary" powtarzanego na każdej mszy. Ludzie to
    > powtarzają a mało kto wie, co ten termin oznacza. Tymczasem chodzenie do
    > kościoła powinno być pochodna wiary a nie zwyczajem.
    >
    > To jest problem bo ,jeśli ktoś nie wie w co wierzy to łatwo mu media
    > moga wmówić że Radio Maryja to rozgłośnia katolicka, gdy tak nie jest.

    to nie media ludziom wmawiają tylko sam ojciec dyrektor. A Kościół ustami
    swoich hierarchów nie zaprzecza. OK. Były wyjątki ale jakoś tak cichutkie
    i nie nagłaśniane

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?