    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Wed, 16 Jul 2014 07:18:31 -0700 (PDT)
    <lougtp$2b0$1@usenet.news.interia.pl> <lp1q0a$v40$1@node2.news.atman.pl>
    <lp1qjn$6ut$1@usenet.news.interia.pl>
    <53b56050$0$2370$65785112@news.neostrada.pl>
    <lp3pnv$ht0$1@usenet.news.interia.pl>
    <53b571e1$0$2372$65785112@news.neostrada.pl>
    <lp3soi$o8p$1@usenet.news.interia.pl> <lp41tc$nuv$1@node1.news.atman.pl>
    <lp5q34$tug$1@usenet.news.interia.pl> <lp6mhh$mde$1@node1.news.atman.pl>
    <lp8q58$evb$1@usenet.news.interia.pl> <lphrl3$547$1@node2.news.atman.pl>
    <lpjjrb$s90$1@usenet.news.interia.pl> <lpke76$uev$1@node1.news.atman.pl>
    <lplkud$c0s$1@usenet.news.interia.pl>
    <53c16f53$0$2375$65785112@news.neostrada.pl>
    <lprs6s$ls$1@node2.news.atman.pl>
    <53c19359$0$2243$65785112@news.neostrada.pl>
    <a...@g...com>
    <lpsd5i$2gg$1@usenet.news.interia.pl>
    <a...@g...com>
    <lq00tj$ccl$1@usenet.news.interia.pl>
    Subject: Re: Jezioro
    From: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 14 lipca 2014 09:29:54 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:

    > Drogi u nas kiepskie glownie w miastach.
    Ale autostardy są;)
    U mniw w mieście tak od dwóch lat sukcesywnie robią drogi. Z lepszym lub gorszym
    efektem ale robią.
    > Gdzie sypiales?
    W Niemczech u znajomych, w Polsce w Kudowie Zdroju a stamtą do Czech to z kilometr,
    do Pragi ok 2 godz jazdy. Do Wiednia tez całkiem niedaleko ale tam juz nie dotarłem
    przynajmniej w tym roku.

    > No tez mi chodzi Praga po glowie,
    Jak nie byłeś to polecam. Ja juz 4 razy byłem i jeszcze pewnie pojade, żona z córką
    jak w zeszłym roku je tam zawiozłem;) również stwierdziły że musza tam wrócić. I w
    tym roku wróciły.Piękne miasto.
    >ale nie wiem jeszcze w ktory region
    > sie wybiore w sierpniu. W Twoje strony czy przeciwnie. Ode mnie
    > odleglosc taka sama. :-)
    Ja do modnego nadbałtyckiego "kurortu" mam dwadzieścia pare km ale w tzw sezonie
    nawet nie próbuje tam jeżdzić. Tłumy ludzi, korki, zapchana plaża.
    Ale są w okolicy miejsca gdzie plaże sa puste- nie ma tam barów, pijalni, dyskotek a
    auto trzeba zaparkować kilka km od plazy i spacerkiem przez las. Ale własnie w takie
    okolice nam pasują. Ty;ko że my morze to mamy na codzień a inaczej jak ktoś raz w
    roku na urlop przyjeżdza.

    > No masz... To podstawa... :-)
    Widocznie i wśród Czechów sa tacy co cenią wnętrze a nie wygląd zewnętrzny;)

    > Zaraz Ci taki jeden powie co o Tobie mysli. hehe
    Potok chamskich wyzwisk, coś o projekcji itp?
    To prosty, pusty człwiek, pewnie jakies kompleksy itp Potrzbuje pomocy specjalisty
    moim zdaniem. Ale przymusu nie ma musi sam decyzje podjąć.