  • Data: 2009-03-29 23:18:25
    Temat: Re: Jutro wstawiają okna
    Od: "kiki" <s...@s...ss> szukaj wiadomości tego autora

    "NotBear" <p...@H...interia.pl> wrote in message
    news:gqounn$7ok$1@pyro.tvk.wroc.pl...

    > Profile Veka (plaskie, naprawdopodobniej Perfectline). Na stronie Veki
    > jest mowa o "poradniku producenta", jednak samego dokumentu nie udalo mi
    > sie odnalezc :-(

    Strona 53/56 tam są te wkładki. W zależności od wielkości i ciężaru muszą
    być odpowiednie. Powiem tak... wątpię, że są właściwe !

    Jakoś musicie wykonać badanieco wsadzili w te okna. Może zrobić małe
    wycięcie od strony muru ? Później to zapianować.
    Ja po moich przejściach do dzisiaj nie wierze, że wszystkie okna mam
    zrobione dobrze mimo, że stałem przy produkcji ale nie przez cały czas.