  • Data: 2009-07-16 14:14:21
    Temat: Re: KOSTKA BRUKOWA - mówcie co mogą spaprać
    Od: BartekK <s...@N...org> szukaj wiadomości tego autora

    lleeoo pisze:

    > Porządnie zawibrowane wszystkie!! warstwy podbudowy nie tylko piasek pod
    > kostką. Bo takich właśnie magików ja miałem. Jest to o tyle istotne, że
    > wjedzie coś cięższego niż zwykła osobówka i może kostka pękać i zapadać
    > się.
    Nie musi być dużo cięższe - u mnie Opel Omega (1.8tony) i po roku już
    miałem kilku centrymetrowe koleiny w kostce, tak że woda stoi w dołkach,
    a idąc po ciemku można się wywalić na pofalowanym podwórku. I wibrowane
    było, tylko że technologia się okazała dobra na "ścieżkę w ogrodzie" a
    nie podwórko gdzie auto wjeżdża...

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    173