  • Data: 2013-01-17 15:48:49
    Temat: Re: Kaloryczność gazu, a może zamienić na LPG?
    Od: Paweł Sujkowski <s...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    Odpowiem jak jest w moim przypadku bo nie lubię generalizować.

    > A reduktor przed domem to statysta?

    U mnie nawet persona non grata. Jestem przyłączony do sieci o niskim
    ciśnieniu i nie mam w tej skrzynce ani przed kotłem reduktora. Tylko
    zawór odcinający i gazomierz. W zeszłą zimę przy największych mrozach
    raz tego ciśnienia zabrakło i kocioł zastrajkował. A kocioł wie czym go
    karmię i w jakiej ilości bo jego układ sterowania pracuje w zamkniętej
    pętli sprzężenia zwrotnego. Konsultowałem też ten temat ze specjalistą
    będącym operatorem kilku kotłowni gazowych o mocy większej niż w domkach
    i jego obserwacje są analogiczne. Spada temperatura => pobór rośnie => ...

    Paweł