    From: heby <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Kamera do monitoringu
    Date: Mon, 7 Dec 2020 11:22:00 +0100
    <rqj5eq$3sg$2@dont-email.me>
    <a...@n...neostrada.pl>

    On 07/12/2020 02:00, Marek wrote:
    > No wiedzialem że skądś znam ten charakterystyczny, szczeniacko-arogancki
    > sposób traktowania interlokutora.

    Z faktu że jesteś starszy kompletnie nic nie wynika. Ba, bywa że wynika
    coś wręcz przeciwnego niż Ci się zdaje. IQ nie rosnie po 20 roku życia a
    mądrość po 40. Natomiast rosną uprzedzenia i zgorzkniałość.

    Z resztą ja ogólnie staram się dostosowywać poziom rozmowy do
    interlukutorów. Tak się pechowo składa, że do Ciebie Mareczku, również.
    Skoro poszczekujesz na innych to wydaje się być stosowne poszczekanie i
    na Ciebie. Nic nie działa lepiej na zarozumiałych staruszków jak
    pacnięcie ich z liścia kiedy bredzą do rzeczy, próbując rozdmuchiwać
    własne ego. Kłucisz się o to czy zakres IP ma 254 numery, czy
    wystawianie porty jest lepsze od VPN, czy roaming ma sens na Filipinach.
    Tak, gapiąc się w takie brednie można tylko przywalić z liścia. Bez
    gapienia się na wiek i zasługi dla PRL.

    > Sebcio (czy jak tam na prawdę masz na
    > imię) kopę lat, przyznasz się nam czemu przestałeś się podpisywać w
    > usenecie?

    Nie przestałem. Oto dowód:

    https://drive.google.com/file/d/1BybXcXQc5p3rgSCTP8B
    KPGo0YDxyaj_R/view?usp=sharing

    Podpisuje się tym mailem od 20 lat, tak na marginesie. Tyle tylko że
    zmieniłem ostatnio serwer newsowy i tenże ma przykrą cechę zmiany mojego
    podpisu na maila. Niewiele poradzę, admin serwera uznał że tak ma być.

    No, ale jaki wiek, taki Sherlock.

    Teraz to już naprawdę EOT.