    From: "Kajetana Kinga" <k...@g...pl>
    Newsgroups: pl.rec.ogrody
    Subject: Re: Kamień ogrodowy
    Date: Wed, 8 Jul 2009 19:51:23 +0200

    Użytkownik "gont" <g...@d...plusnet.pl> napisał w wiadomości
    news:h31nfh$304$1@inews.gazeta.pl...

    > Ja tak robię i sobie chwalę. Zostało mi sporo żwiru przy robieniu
    > oczyszczalni przydomowej. Daję włókninę, a na to ten żwir. Chwasty nie
    > przerastają. Zdarza się że rosną na tych kamykach - wystarczy że trochę
    > ziemi sie gdzieś zgromadzi. Ale łatwo się je usuwa.
    >
    > Według mnie wygląda to lepiej niż kora.

    Dzięki.
    Nie kupiłam żwiru granitowego bo okazało się że całość wychodzi masakrycznie
    drogo - za kg wprawdzie 0,5 zł ale facet mi policzył że na 1mkw potrzebuję
    min. 50 kg, co przy 64 mkw daje cenę... 1600 zł.
    Facet był uczciwy dał mi namiar na żwirownię koło mnie mówiąc że powinno być
    3 x taniej - ale to dalej daje z 550 zł za żwirek? Ranyjulek.
    Poszukam na allegro albo odpuszczę.

    No chyba że ktoś ma taniej 3 tony żwiru (+ transport) :)) - okolice Warszawy
    ;))

    Pozdrawiam

    Kaja