  • Data: 2009-05-17 21:43:33
    Temat: Re: Kilkudziesięcioletnie drzwi wewnętrzne
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 15 May 2009 23:40:10 +0200, Ikselka napisał(a):

    > Myśle, że warto się postarać. Na pewno pod warstwami farby jest piękne
    > drewno.
    > Są specjalne preparaty do usuwania farb olejnych, ale konkretnych nazw nie
    > znam.

    Te preparaty są OKDR (lub przynajmniej ten, który kupiłem). Mazałem tym
    stalową framugę i po kilku godzinach się wściekłem i zacząłem to wszystko
    zdzierać mechanicznie (opalarka nie wchodziła w grę). Jedyny efekt tej
    chemii to lekkie rozmazanie wierzchu półmilimetrowej warstwy farby, a na
    butelce aż pomarańczowo od ostrzeżeń.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl