    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Subject: Re: Klimator
    Date: Mon, 17 Jul 2023 06:39:33 GMT

    On 2023-07-17, Cavallino <C...@k...pl> wrote:

    > 34.
    > Przecież to nie jest do chłodzenia.
    > Może nawet 35, bo zaciągnie bokiem trochę cieplejszego powietrza z zewnątrz.

    Chłodzenie to to jest, tyle że słabo z sensem. Jak komus się chce,
    mozna policzyć z ciepła parowania wody, uwzględnić grzanie silnika,
    przeliczyć na kubaturę pomieszczenia. Pewnie wyjdzie jakaś mało istotna
    róznica in minus.

    Jedyny sens takiego chłodzenia jest wtedy, gdy stosunkowo duże ilości
    tej wody rozpylane są tak, że parują na wyjściu z wentylatora i ten
    podmuch jest uzywany do miejscowego chłodzenia na wolnym powietrzu.
    Pewnie taki powiew będzie miał z 1-3C (strzelam) poniżej otoczenia.

    --
    Marcin