  • Data: 2023-07-28 13:22:06
    Temat: Re: Klimator
    Od: Cavallino <C...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Włochy długie południkowo

    Porównanie było raczej do okolic Rimini.

    > Ja mam odmienne doświadczenia. 40 st na pustyni jest znośne,

    Nie stwierdzono.
    Ale za wiele na pustyniach nie bywałem, poza egipskimi.
    Zakładam że klimat podobny jak u nas na południu, albp gdziekolwiek w
    głębi lądu.

    > Zdarza się, że (przynajmniej ja tego doświadczyłem) że wieje w stronę
    > wody. Wtedy na plaży przy 40 st. jest masakra.

    A gdzieś przy 40 stopniach nie jest?
    Wolę być wtedy jednak na północy Śródzimnomorza, albo południu Bałtyku
    niż w Wielkopolsce.

    Ostatnio jak niby w kraju były upały, to nad naszym morzem było 25
    stopni max.
    A często mniej niż 20.
    Wieczorem to się za kurtkami rozglądałem i oglądałem w tv reportaże jak
    z innego kraju.