    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Mon, 9 Mar 2015 09:52:18 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Kocioł gazowy do niewielkiego mieszkania
    From: k...@g...com

    W dniu poniedziałek, 9 marca 2015 17:19:22 UTC+1 użytkownik wolim napisał:
> [...]
    ogrzania ok 1,5kW mocy ciągłej. To da w miesiącach grzewczych mniej więcej 600-800
    złotych za prąd do ogrzewania. Przy takim koszcie mieszkanie będzie niewynajmowalne.

    prysznica codziennie by dla siedmiu osób wyszło. Do tego lodówka, czajnik
    elektryczny, kilka telewizorów, siedem komputerów pralka ( przy siedmiu osobach na
    bank pranie codziennie ), kuchenka mikrofalowa. Dobrze że nie napisałeś że kuchnia
    też elektryczna. Czterysta to tam bez ogrzewania na same potrzeby bytowe szło.

    > Sam pierdolisz. Nie mam powodu, żeby kłamać.
    > Specjalnie dla Ciebie zdjęcie rachunku:
    > http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/2fb14e7c59cfedc4
    .html

    > Mam Ci jeszcze udowodnić, że ten rachunek jest z mieszkania 80-cio
    > metrowego? Czy już sobie odpuścisz?
    >
    > Pozdrawiam,
    > MW

    Jak nie kłamiesz to w którymś momencie mijasz się z praw3dą. Kżycho pewno też kłamie.
    I ja kłamię bo w dwie osoby płacimy podobnie jak on. Pokaż rachunki z zimy co przez
    miesiąc było -5 w dzień i -10 w nocy. Nie mam pojęcia dlaczego ludzie kłamią. No
    kurwa nie mam zielonego pojęcia po chuj na przykład kłamią że im samochód w mieście
    spala 6 litrów a mnie 12.