  • Data: 2010-01-08 13:43:50
    Temat: Re: Kocioł gazowy mi koroduje
    Od: "marko1a" <m...@l...de> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Osadnik" <o...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:hi7cln$g87$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    > To co w takim razie zrobić? ponieść temperaturę? to nie dość ze sie w domu
    > upiekę to jeszcze gazu bym pobierał z sieci więcej niż powietrza
    > wentylacją.
    > Czyżby trzeba było dokonać przeróbki kotła w jakiś sposób? Obniżyć moc?

    Gdyby tak było jak napisałem to musiałbyś ustawieniami doprowadzić do
    krótszych cykli pracy kotła przy wyższej temperaturze. Nie ugotujesz się.
    Może to jednak obniżyć sprawność kotła więc wybieraj niższe rachunki za gaz
    czy szybsza wymiana kotła.
    Ja nie wiem ile tego dziadostwa tam masz. U mnie tez są zacieki ale uważam
    że w ilości nie niepokojącej.

    Marek