eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieKocioł gazowy z zamknietą komorą spalaniaRe: Kocioł gazowy z zamknietą komorą spalania
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.dialog.net
    .pl!not-for-mail
    From: "Grzegorz" <n...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Kocioł gazowy z zamknietą komorą spalania
    Date: Sun, 28 Sep 2014 01:08:34 +0200
    Organization: Dialog Net
    Lines: 82
    Message-ID: <m07gau$ohu$1@news.dialog.net.pl>
    References: <542531a0$0$12624$65785112@news.neostrada.pl>
    <m03evh$gl4$1@node1.news.atman.pl>
    <542718bc$0$18077$65785112@news.neostrada.pl>
    <e...@g...com>
    <m07e1j$nft$1@news.dialog.net.pl>
    <5...@g...com>
    NNTP-Posting-Host: dynamic-78-8-138-206.ssp.dialog.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.dialog.net.pl 1411859617 25150 78.8.138.206 (27 Sep 2014 23:13:37 GMT)
    X-Complaints-To: a...@d...net.pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 27 Sep 2014 23:13:37 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.2001
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.2001
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.budowanie:491331
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik <k...@g...com> napisał w wiadomości
    news:59982c32-a33c-4d04-b859-0fb35de9a079@googlegrou
    ps.com...
    W dniu niedziela, 28 września 2014 00:29:26 UTC+2 użytkownik Grzegorz
    napisał:
    > U�ytkownik <k...@g...com> napisa� w wiadomo�ci
    >
    > news:e600f9a8-7c47-42fc-ae0d-4e2a9368c559@googlegrou
    ps.com...
    >
    > /.../
    >
    > //W silnikach spalinowych stosowany jest pewien myk. Cz�� spalin
    trafia
    >
    > do powietrza zasysanego przez silnik.
    >
    > //Poprawia to spalanie,
    >
    >
    >
    > Nie poprawia. nie w tym sensie. Chodzi o dopalanie tlenk�w (CO i
    NOx)
    >
    >
    >
    > //spaliny s� czystsze a silnik przy takim samym zu�yciu paliwa ma
    wy�sz�
    >
    > moc.
    >
    >
    >
    > Zu�ycie paliwa jest wy�sze. Ca�y ten pomys� to jak PFC w
    zasilaczach.
    >
    > Poprawia si� cos fi ale wzrasta zu�ycie pr�du.
    >
    > Silnik dope�niany spalinami zamiast tlenem z powietrza nie mo�e
    mieďż˝
    >
    > wy�szej mocy.
    >
    > Wystarczy�oby zastosowa� silniki o wi�kszej pojemno�ci i
    ubo�sz�
    >
    > mieszank� ale akcyzy, podatki, op�aty i takie tam liczone od
    pojemno�ci
    >
    > silnika spowodowa�y t� ekoprotez�.
    >
    >
    >
    > //Niby bzdura a jednak dzia�a bo jest powszechnie stosowane takie
    >
    > rozwi�zanie. Ciekawe czy jak by zastosowa� takie co� w piecu
    albo kotle
    >
    > ( jak kto woli) czy te� by si� poprawi�o spalanie.
    >
    >
    >
    > Perpetum mobile.
    >
    > g.

    Nie masz racji. W literaturze jest to dobrze opisane. W jakiej?
    Chociażby w Biblii mechaników Poradniku Mechanika.

    Silnik tłokowy z ograniczoną ilością tlenu w zamkniętej przestrzeni nie
    będzie miał wzrostu mocy jak mu tą ilość tlenu zastąpisz częściowo
    spalinami czyli czymś co zostało już spalone.
    Silnik tłokowy to specyficzne urządzenie.
    Nie ma w nim miejsca i czasu na to co się stosuje w wysokowydajnych
    procesach spalania.
    Np utlenianie na katalizatorze, komory wirowe, nadmiar tlenu,
    podgrzewanie mieszanki/paliwa, spalanie wstępne i dopalanie, etc.

    To wymóg euro ileśtam.
    Jak ten magiczny zawór zablokować to skład spalin się pogorszy ale moc
    wzrośnie lub zużycie paliwa spadnie.
    g.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1