    From: "news" <d...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Kocioł gazowy + zasobnik c.w.u.
    Date: Fri, 23 Jan 2009 15:23:08 +0100

    Jednej rzeczy nie rozumiem, dlaczego wszyscy polecają kotły z górnej półki
    cenowej?. Osobiście używam kocioł 2 funkcyjny kondensat marki Broetje i
    jestem bardziej niż zadowolony - powiem więcej to rewelacja elektronika typu
    PLC Siemens daje niesłychane możliwości w ustawianiu parametrów pracy,
    niewielkie wymiary, zdalna regulacja, pogodówka w komplecie... kto spróbuje
    ten nie chce wrócić do Vailanta czy Junkersa. A i cena niska swój kociołek
    kupiłem 2 lata temu za niecałe 4kPLN do tego zasobnik 100 l i jest oslot,
    polecam.