  • Data: 2018-04-11 20:10:22
    Temat: Re: Kocioł kondensacyjny x-funkcyjny
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-04-11 o 17:00, ToMasz pisze:

    > mistrzowsko argumentujesz
    >
    > ToMasz

    No to wytłumacz kolego na czym polega to kosztowne utrzymanie
    temperatury w domu jak są grube rury i żeliwne kaloryfery?

    Jestem fachowcem w tej dziedzinie i twierdzę, że jest to kompletna
    bzdura. Ba... nawet twierdzę, że taka właśnie instalacja jest bardziej
    korzystna, poprawia komfort grzewczy i przynosi oszczędności zwłaszcza w
    przypadku kotłów gazowych.

    Teraz się produkuj i tłumacz z powtarzania głupot.