  • Data: 2013-09-27 01:01:02
    Temat: Re: Kocioł olejowy.
    Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 27 września 2013 00:06:01 UTC+2 użytkownik kiki napisał:
    > "uzytkownik" <a...@s...pl> wrote in message

    > Trzeba osobiście udać się do NFZ po login i hasło. Ale strona przednia nie ?
    >
    > :-) Działa od lipca czy sierpnia i już poność jest sprzeciw placówek
    >
    > medycznych :-) Boją się, że wyjdą dopisane lewe świadczenia i recepty :-)

    Bo wyjdą. W zasadzie już wychodzą. Kiedyś był taki system że jak ktoś był przewlekle
    chory. Na nadciśnienie na przykład. Wiadomo że wyleczyć się nie da a lekarstwa trzeba
    brać. To żeby dostać receptę nie trzeba było iść na wizytę. Wystarczyło w rejestracji
    powiedzieć że recepta potrzebna. I za dwa-try dni receptę można było odebrać. NFZ
    płaci za badanie i w historię choroby lekarze wpisywali że badanie było. I brali za
    nie kasę. NFZ płacił za badanie którego nie było. Jest w tym sporo winy NFZ. Wiadomo
    że są takie choroby przy których badanie nie jest za każdym wypisaniem recept
    potrzebne. I powinien ustalić stawkę za wypisanie recepty. jak znam życie to byli
    lekarze co zbyt często wykorzystywali system i dlatego NFZ zabronił praktyk z
    wypisywaniem recept bez badania. Dla mnie to bzdura bo badanie ciśnienia jest tak
    proste że mogę je sobie robić trzy razy dziennie. I iść do lekarza jak coś będzie nie
    tak. A nie zawracać dupę lekarzowi co dwa miesiące. takie wyrywkowe badanie co dwa
    miesiące przy nadciśnieniu praktycznie nic nie daje. U zdrowego mogą być skoki
    ciśnienia. U chorego tym bardziej. Wystarczy się nie wyszczać przed badaniem i wynik
    będzie zafałszowany, tak samo jak się wyszczać przed badaniem.