  • Data: 2013-10-23 21:01:14
    Temat: Re: Kocioł olejowy - a raczej na słomę czyli na siano ;) (dłuuugie!)
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 23 października 2013 19:58:30 UTC+2 użytkownik zbigi napisał:

    > "Znam tereny, o których pan mówi - nawet nasza super odporna na okresowe
    > braki wody wierzba w odmianie "piaskówka" nie będzie u pana rosła wcale.
    > Więc nic pan ode mnie nie kupi"

    Kurde to juz wiem czemu moje ~500 sztuk nasadzonych wzdluz plotu uschlo ;)
    A myslalem ze wierzba energetyczna to taki chwascior ktory przetrwa
    wszystko.

    > można palić sianem zamiast słomą? Bo o kotłach na słomę, to słyszałem
    > już dawno, tylko że uprawa zbóż na siano u mnie znów odpada.
    > No i skończyło się tak, jak się skończyło :)

    A co stalo sie z biednymi kozami???? Dajesz im tak wyzerac swoj opal czy
    zmieliles je na pasztet ? ;-)

    > konieczność codziennego napalenia. Nooo... Jak pokombinuję, to mogę
    > krótki weekend spędzić poza domem :)

    Moze jakis bardzo duzy bufor wodny?

    > Sorki, że tak długo - przedstawiłem (w skrócie!) ewolucję i przebieg
    > procesu decyzyjnego związanego z wybraniem _optymalnego_ źródła ciepła w
    > moim przypadku.
    > Gdzie ostatniego słowa jeszcze nie powiedziałem ;)

    Spoko - jestes ciekawym przypadkiem szczerze mowiac he he :))
    Wegla tez bym nie chcial, tym bardziej brunatnego.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.