  • Data: 2009-03-09 12:39:10
    Temat: Re: Kolektor sloneczny
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

    news:gp2l6t$odn$1@nemesis.news.neostrada.pl...

    > Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@j...com> napisał w
    > wiadomości news:gp2k30$68k$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    > sprzętu.
    > sezonie

    > stawiają
    >
    > Nie wiesz co będzie i czy twój kapitał na który liczysz zmniejszy się do
    > zera w wyniku translokacji jego pobytu. Zawsze masz duże szanse zostać

    Nie wiesz co będzie i czy nie będziesz musiał sprzedawać kolektorów albo
    całego domu.
    Skąd Ci przyszło na myśl użycie słowa translokacja?
    Liczysz, że rozmówcy go nie znają?

    > gołodupcem za rok, więc jezeli wydasz z twojego kapitału na sprZęt do
    > produkcji energii - np. prasę do wytłaczanie oleju z nasion roslin
    > oleistych
    > (w Chinach są takie małe na uzytek komun wiejskich i postawisz agregat z
    > Andrychowa, TO CI JUZ TA CZĘŚC KAPITALU ZACZNIE PRZYNOSIĆ REALNE
    > KORZYŚCI.

    Bredzisz zaprawdę. Nie widzisz, że taką prasę to ja sobie mogę ZAWSZE kupić?
    Nie muszę tego robić teraz, kiedy ceny paliw spadają i na dzień dzisiejszy
    biopaliwo kosztuje mnie drożej niż diesel na stacji benzynowej.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/