    From: Kudlaty <p...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Kominek z płaszczem wodnym... spostrzeżenia
    Date: Tue, 22 Dec 2009 11:01:32 -0800 (PST)

    On 22 Gru, 14:58, "Amir" <d...@g...pl> wrote:
    > Ja jestem przed wyborem kominka, przed  dyskusją na grupie byłem zdecydowany
    > na
    > komnek z płaszczem, po przeczytaniu uwag i przemyśleniu sprawy został,
    > kominek bez płszacza, obecnie jednak stwierdzam, ze nie chce mieć kominka
    >
    > Montować będę pompę ciepła bo mam ją za smieszne pieniądze,  i odwiert
    > gratis
    > wiertnice mam w firmie, pompy sporwadza firma, w której pracuje
    >
    > do tego piec na miał chce rówież posiadać
    >
    > Co do gazu to mimo, ze mam na działce nie decytuję się na gaz.
> [...]

    bredzisz, to chyba swieta powoduja wilki optymizm.
    Wybudujesz zobaczysz, bedziesz mial zle jak 99% uzytkownikow tej
    grupy.
    Wraz z kupnem projektu i zgloszeniem rozpoczecia prac rozppoczynasz
    wojne ktora zawsze przegrasz.
    Twoi wrogowie sa zaprawieni w walce ty jestes nowicjuszem ktory marzy
    o wyganej i biesiadowaniu przy rodzinnym ognisku.
    Oni ostrza zeby aby wyrwac kazdy kawalek twojego ciala w kazdej chwili
    a ty delektujesz sie pieknem krajobrazu.
    Wojna za gory jest przegrana ale marzyciele wciaz przybywaja na pastwe
    najemnikow.