  • Data: 2009-05-27 08:32:03
    Temat: Re: Kominy murowane vs systemowe
    Od: QbaB <Q...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Czy np za różnicę w cenie tej robocizny można utargować zrobienie
    > ogrodzenia? - Mam ok 130 mb płotu do postawienia, a chcę zwykłą siatkę
    > max do 130 cm rozciągniętą na wkopywanych słupkach. Słupki trzeba wkopać
    > - jak mi się wydaje - dość głęboko. Strefa przemarzania 120cm.

    A i jeszcze bym zapomnial o ogrodzeniu.
    Przy zastosowaniu siatki nie martwiłbym się o strefę przemarzania.
    Ewentualne ruchy słupków będa niewielkie a na siatce nie będzie tego
    widać.
    Ja zrobiłem proste ogrodzenia i na razie się trzyma, a zrobiłem to
    tak:
    Miałem sporo krawężników z odzysku. Poustawiałem je w szeregu trójkami
    jako podmurówkę. Co trzeci krawężnik zrobiłem przerwę ok 10-15 cm.
    Następnie w miejscu przerw wykopałem dołki na głębokośc ok 40 cm.
    Wstawiłem słupki zalałem z gruzem a poźniej zaszalowałem nieco słupek
    pomiędzy krawężnikami i zalałem przerwę.
    Ogrodzenie sie trzyma bardzo dobrze. O jednego ze słupków zawadziła
    raz koparka to się zgiął, nic sie nie wyrwało ani nie popękało.
    Pzdr
    QbaB