    From: Cavallino <C...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Kompakt WC z montażem
    Date: Sun, 14 Jul 2024 06:51:31 +0200

    W dniu 13-07-2024 o 20:34, Janusz pisze:

    > Powiedz z jakiej choinki sie urwałeś? nikt ci nie będzie naprawiał za
    > darmo w ramach gwarancji w domu. Zapomnij.

    > Nie, taki co potrafi np wcisnąć przycisk z całym wkładem lub podobnie,
    > nie mówię o normalnym użytkowaniu. Ty chcesz aby sprzedawca też brał za
    > to odpowiedzialność.

    > No i nie działa? działa, zepsuje się to demontujesz i niesiesz do sklepu :)

    Jak w pralce się zepsuje grzałka, to też sam demontujesz i niesiesz do
    sklepu?

    > Ale to ty dałeś przykład ikei

    Tak, w kontekście mebli.
    Per analogiam, że szukam czegoś podobnego w temacie wc.

    > Raczej szukałeś fachowca z takimi usługami

    Nie - szukałem sklepu który ma takie usługi 2w1.

    > Nie wiem ile to kosztuje, ale nie liczysz że inne sita też się zatykają
    > no i czajniki zarastają kamieniem.

    > Mój odkamieniacz kosztował 1.7kzł, teraz chyba podobnie kosztują.

    Wraz z tymi wszystkimi filtrami, które pisałeś że trzeba dać wcześniej,
    plus koszty instalacji tego wszystkiego przez fachowca?
    I ile wychodzi rocznie za serwis i eksploatację?