  • Data: 2017-05-07 22:17:35
    Temat: Re: Konstrukcja 6 metrowa - z czego
    Od: collie <c...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 07.05.2017 18:25, Zenek Kapelinder pisze:

    > Masz racje i jednoczesnie jej nie masz. Jestesmy drapieznikami od samego poczatku
    > uzaleznionymi od bialka zwierzecego. Nawet w tej polowie swiata ktora je soje i
    inne
    > fasole tez jedza mieso, tylko mniej. Eskimosi bez miesa i tluszczu pochodzacego od
    > zwierzat wymarli by z glodu. Podle jest ze w obozach koncentracyjnych chodujemy
    > zwierzeta i je masowo zabijamy zeby zjesc.

    Z tym wszystkim się zgadzam (no, może prócz tego "chodujemy"), gdyż najistotniejsze
    tu jest - "zabijamy, żeby zjeść". Ale te za przeproszeniem gnoje w kapelusikach z
    piórkiem
    nie zabijają tych saren, zajęcy, czy innych kuropatw, by je zjeść - a przynajmniej
    nie z tego
    przede wszystkim powodu to robią. Powody są tu inne, a wszystkie one chore są dla
    normalnego człowieka, o czym już pisałem.

    Dlatego mordowanie zwierząt z tych powodów budzi mój zdecydowany sprzeciw.