    From: robercik-us <r...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: Kosa elektryczna
    Date: Mon, 06 Jun 2011 14:39:47 +0200

    Użytkownik Andrzej Ława napisał:

    > Elektryczne to są raczej "podkaszarki" tylko na żyłkę.

    Owszem, ale te małe, większe mają już po 1000 W i mocą dorównują średnim
    spalinowym... jakieś 1,3 KM.

    > Na "kilkaset" (200m2) może starczy. Ale na większy teren sugerowałbym
    > coś mocniejszego - spalinową z możliwością zastosowania tarczy do koszenia.

    No o to chodzi, że nie chcę spalinowej...
    - hałas
    - smród
    - babranie się z benzynami i olejami
    - wysokie koszty eksploatacji
    - znacząco wyższa cena

    > I wtedy strategia wygląda tak - zakamarki (przy murze, ogrodzeniu itepe)
    > żyłką, a większe płaszczyzny - tarczą.

    Wziąłem makitę... zobaczymy jak się będzie sprawować.
    Kosiarkę na kółkach mam - taką z koszem - i spalinową właśnie :-/. Jak
    teren wyrównam, to w ruch pójdzie pewnie właśnie ona, ale tymczasem nie
    chce mi się już machać kosą ręczną.

    pozdr.
    Robert G.