  • Data: 2012-11-20 10:20:36
    Temat: Re: Kostka brukowa - pytan kilka
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:k8fhiv$qi9$1@node2.news.atman.pl...
    > Zależy do czego - na alejki w ogrodzie IMO ok, na podjazd już nie bardzo
    > bo jest nierówna i źle się odśnieża, na taras kategorycznie nie bo jest
    > nierówna i później jest wieczny problem z ustawianiem stołu i krzeseł tak
    > by się nie chwiały.

    Potwierdzam. Już zwykłą kostkę jest problem dokładnie umyć po zimie a co
    dopiero granitową. Wogóle sprzątanie granitowej to masakra. Ale granitowa ma
    ten swój urok i się nie zetrze a ni nie spęka... Więc coś za coś.
    Ja granitową planuję kupić na obrzeża wokół klombów i drzewek. 1/4 tony
    piasku, młotek gumowy, ostry nóż do darni i jazda.

    Marek