  • Data: 2012-11-20 10:13:02
    Temat: Re: Kostka brukowa - pytan kilka
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "adam" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > Wyczytałem, że do obciążeń małych daje się kostkę 6 cm, do większych 8 cm.
    > Ale nie wiem dlaczego? Na zdrowy rozum to do większych obciążeń trzeba
    > zrobić lepszą podbudowę, co ma do tego grubość kostki? Czy może chodzi o
    > to, że grubsza kostka ma lepszą warstwę ścieralną, czy może o to, że
    > grubsza kostka lepiej się klinuje wzajemnie między sobą i przez to może
    > jeździć po niej ciężki sprzęt.

    Dokładnie to - lepiej się klinuje.

    > Druga sprawa, jest taka kostka granitowa
    > http://allegro.pl/kostka-brukowa-granitowa-szara-7-9
    -producent-i2805528289.html
    > Cena za m2 jest niższa niż niejednej kostki brukowej. Co to może być
    > warte?

    Zależy do czego - na alejki w ogrodzie IMO ok, na podjazd już nie bardzo bo
    jest nierówna i źle się odśnieża, na taras kategorycznie nie bo jest
    nierówna i później jest wieczny problem z ustawianiem stołu i krzeseł tak by
    się nie chwiały.

    Pozdrawiam
    Ergie