  • Data: 2009-07-14 19:21:19
    Temat: Re: Koszenie z pradem czy bez?
    Od: "jh" <N...@r...kielce.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:h3icdd$our$1@nemesis.news.neostrada.pl...

    > Sam sobie odpowiedziałeś kup w sklepie dla majsterkowiczów rękawice
    > skórzane
    > zimowe, powinny wystarczyć i poszukaj przepisów BHP do pracy z wibrującymi
    > maszynami / narzędziami - tam znajdziesz resztę - mn. dozwolone sesje
    > arbeitu, dozwoleone wibracje (może być podstawa do zwrotu maszyny, jeżeli
    > nie spełnia norm).

    Po drugim baku jest juz lepiej. Ale zacząłem od regulacji pozycji
    zawieszenia, długości paska, pozycji kierownicy i jej kąta. Znacznie
    pomogło. Do tego wyciągnąłem takie grubsze rękawice z pianką. W komplecie
    dało radę. Prowadząc głowicę przy ziemi i blokując przepustnicę w zasadzie
    nie musiałem już tak mocno ściskać rączek kierownicy. Po dwóch bakach
    doświadczenie mam żadne, ale tym razem znacznei sprawniej mi to poszło. Przy
    okazji dowiedziałem się, że gdyby tak silniczek miał nie 1 KM, a tak w
    okolicach 1,5-2 KM byłoby idealnie, do tego bak mógłby być większy tak o 50%
    i już nie narzekałbym ;)

    Jacek