eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieKoszt budowy malego sklepu - pytania laikaRe: Koszt budowy malego sklepu - pytania laika
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!news2.euro.net!209.197.12.246.MISMATCH!nx02
    .iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.ne
    ostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "uzytkownik" <a...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    References: <5150b1f5$0$26689$65785112@news.neostrada.pl>
    <kita89$o0s$1@node1.news.atman.pl>
    <51568960$0$1213$65785112@news.neostrada.pl>
    <9...@g...com>
    <51581e3d$0$26703$65785112@news.neostrada.pl>
    <8...@g...com>
    <kjc256$9ii$1@news.dialog.net.pl>
    Subject: Re: Koszt budowy malego sklepu - pytania laika
    Date: Mon, 1 Apr 2013 22:30:55 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
    Lines: 22
    Message-ID: <5159ee65$0$1215$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.22.215.77
    X-Trace: 1364848229 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 1215 83.22.215.77:2664
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.budowanie:467559
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Irek N." <j...@t...tajny.jest> napisał w wiadomości
    news:kjc256$9ii$1@news.dialog.net.pl...

    Niestety inwestorzy lubią być oszukiwani i sami do tego zmuszają.
    Rzecz jest w tym, ze jak w sposób uczciwy podasz koszt robocizny to jest
    więcej jak pewne, że klient znajdzie sobie innego wykonawcę, który poda
    mu niższą kwotę robocizny, którą odbije sobie w materiałach.
    Niestety wielokrotnie traciłęm klientów, któym moje usługi wydawały się
    zbyt drogie. Później dowiadywałem się, że konkurencja klienta oskubała
    prawie 2 razy tyle.
    Niestety wielu znajomych mi mówi, że jestem głupi podając klientowi
    ostateczną kwotę, kltóra uwzględnia wszelkie możliwe koszty. Twierdzą,
    że klintowi nie wolno jest mówić o wszystkich kosztach, a nalezy tylko
    podawać ceny szczątkowe np. "cena od położenia punktu", a następnie
    doliczać za każdą dodatkową czynność np. kucie ścian, biały montaż, czy
    próby. O dziwo najwięcej roboty mają własnie ci, którzy w taki sposób
    ustalają ceny.

    Dzieje się to także za sprawą takich jak Kris, którzy pomimo tego, że
    sami nie prowadzą działalności i nie wiedzą co nalezy wykonać, wiedzą
    najlepiej ile firma powinna zarobić na robociźnie.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1