  • Data: 2009-01-30 09:02:31
    Temat: Re: Koszt budowy obiektu gospodarczego 50 m2
    Od: "Flyte" <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jeżeli możesz to poszukaj projektów garaży (ewtl. pomieszczeń gospodarczych) z
    kosztorysem. Niektóre projekty właśnie mają kosztorys. Sam jestem zainteresowany
    postawieniem obiektu około 50m2: miejsce garażowe na dwa samochody + dwie
    komórki. Same pustaki będą kosztować około 6-7tys + drzwi wejściowe + dwie
    bramy+ elewacja + ... + ...
    Myślę że powinno się zamknąć w kwocie 20-25 tys. zł. Zależne od ceny robocizny w
    danym regionie.

    Czy orientuje się ktoś ile może wziąć ekipa budowlana w woj. Świętkorzyskim za
    taką minibudowę? http://www.projekty-garazy.pl/projekty-garaze/70/

    Pozdrawiam,

    Flyte