  • Data: 2016-04-18 14:29:54
    Temat: Re: Koszt docieplenia pianką PU
    Od: Budyń <b...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 18 kwietnia 2016 11:49:53 UTC+2 użytkownik Adam Sz. napisał:

    > I dobrze, mniej bzdur bedzie na grupie :-)

    :-)

    akurat mój dach liczę.
    gips-karton
    wełna min IIga warstwa 15cm
    wełna min w krokwiach 15cm
    płyta osb
    i wychodzi U=0,116W/m2K

    wersja pianą bedzi taka
    gips-karton
    piana miedzy krokwiami 18cm
    płyta osb
    to wychodzi U=0,19W/m2K
    czyli, umówmy sie -do dupy...(norma od 1stycznia 2017 wymaga 0,18)

    natomiast zuzycia rocznie na m2 wychodzi mi 60kWh, a gdy uwzglednie tajemnicze
    nasloniecznienia i zyski bytowe to 45kWh/m2 rocznie.

    b.