  • Data: 2010-10-06 13:33:03
    Temat: Re: Koszt energii z gazu dogonił koszt z prądu
    Od: Budyń <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Borys Pogoreło" <b...@p...edu.leszno> napisał w wiadomości
    news:16mpi6goj09wa$.1m2ctyry4e7f0.dlg@40tude.net...

    > PC nie jest przeznaczona do grzania wody w kaloryferach, tylko do
    > ogrzewania podłogowego, niskotemperaturowego. Do mycia rąk też nie
    > potrzebujesz 90C.

    Nie wiem , moze nie rozumiesz. Nie pisze o PC tylko o jakiejs alternatywie
    czyli grzaniu prądem. Zero ruchomych czesci, koszt inwestycji prawdopodobnie
    niepowalający na kolana.

    A zakres temperatury 35stopni - minimalna temperatura wody dla której
    ogrzewanie podłogowe bedzie działać, 90 czyli maksymalnie (a bezpiecznie)
    dużo aby w zbiorniku zmiescic tyle kilowatogodzin zeby na cały dzien
    starczyło.

    b.