  • Data: 2009-02-16 17:08:57
    Temat: Re: Koszt instalacji elektrycznej w bloku
    Od: "Kris" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:5ycmn8ru26ii.1qf253mzzud8z$.dlg@40tude.net...

    > Rozdzielnica za 50 zl? No prosze Cie :)

    U mnie za tyle zrobił. 36polowa rozdzielnia w niej 2 rożnicówki, kilkanaście
    esek, i wyłacznik głowny FR. Rozdzielnie miałem zamontowaną juz na ścianie
    przewody doprowadzone, opisane, gość to połączył do kupy.
    Faktycznie było tanio bo przewaznie bliżej 200zł to kosztuje. Ale tyle gość
    chciał to tyle dostał. Po nim byli klienci od pomiarów i potwierdzili że
    wszystko jest zrobione ok.

    Kris