    From: Kudlaty <p...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Koszt kWh LPG i prądu
    Date: Thu, 14 Jan 2010 13:04:09 -0800 (PST)

    On 14 Sty, 21:19, Jacek_P <L...@c...edu.pl> wrote:

    > Zadne, o ile wczesniej uiscisz podatek akcyzowy od paliw silnikowych.
    > Niezle, co? Lepsze od niewolnictwa, sam masz na siebie doniesc
    > do skarbowy i zaplacic.
    >
    > Gdyby wymyslono silnik na wode, to zaraz mialbys oplombowane
    > krany z licznikami poboru.
    > --
    > Pozdrawiam,
    >
    > Jacek

    jakie spoleczenstwo taki rzad.
    Nie ma co winic biedakow z rzadu. Oni uczyli sie w tych samych
    szkolach co my, biegali na tych samych podworkach co my. Po prostu
    spoleczenstwo czyli my jesteslmy debilami. I trzeba siebie oskarzac ze
    kabinujemy na wszystkie strony. Ci w rzadzie tez kambinuja aby kase
    uzyskac dla siebie i dla swoich katow czyli Policje, Straz, Wojsko,
    Urzad skarbowy, KRUS, ZUS.
    Trzba zmienic ekipe glosujac na skrajnych liberalow. Wtedy kazdy
    bedzie wolny i sam zadecyduje czy chce placic do ZUS, KRUS, OFE czy
    inne jeszcze urzedy na szkoly, i sluzbe zdrowia.

    Przypomina mi sie ze kiedys bylo takie prwo ze kazdy obywatel mogl
    zaplacic na straz pozarna. Straz dawala specjalny enblemat na dom. jak
    ktos nie mial to nie gaszono. Tylko pilnowano aby ogien nie przeszedl
    na nieruchomosci ktore zaplacily skladke.
    To samo tyczy sie panstwa. Ale wtedy musilibysmy miec republike a nie
    jakis dziwny postkomunistyczny twor.