  • Data: 2010-01-14 22:34:08
    Temat: Re: Koszt kWh LPG i prÄ?du
    Od: Cyb <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 14 Jan 2010 23:20:56 +0100, "Zubaj" <z...@r...pl> wrote:

    >Niestety nie wiem ile wynosi akcyza na olej od frtek otrzymany za zero
    >zlotych.
    >A co jezeli uzyje tego oleju do ogrzewania wody ktora zasili silnik parowy ?
    >Co powie skarbowka jak wyjade na droge autem z silnikiem parowym opalanym
    >weglem?
    >Jak policzyc akcyze dla silnika zasilanego przez "holzgas"?

    poszukaj, jest jakas stala stawka - chocbys nasikal do zbiornika, to
    od litra sikow musisz zaplacic 2zl z groszami.
    nie chce mi sie szukac, ale juz czytalem ze nawet gdyby powstal silnik
    na wode, to od litra wody trezbaby zaplacic akcyze w wysokosci
    ustalonej przez milosciwie nam panujacych irzedasow.

    pozdarwiam,
    Cyb