  • Data: 2010-01-14 22:53:44
    Temat: Re: Koszt kWh LPG i prÄ?du
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Zubaj" <z...@r...pl> napisał w wiadomości
    news:hio5c9$2cu$1@inews.gazeta.pl...

    > Niestety nie wiem ile wynosi akcyza na olej od frtek otrzymany za zero
    > zlotych.
    > A co jezeli uzyje tego oleju do ogrzewania wody ktora zasili silnik parowy
    > ?
    > Co powie skarbowka jak wyjade na droge autem z silnikiem parowym opalanym
    > weglem?
    > Jak policzyc akcyze dla silnika zasilanego przez "holzgas"?

    O ile pamietam akcyza dotyczy wylacznie paliw plynnych. Na wykladach
    smielismy sie, ze do baku mozna by wrzucac kostke masla roslinnego i akcyzy
    od oleju nikt nie ma prawa naliczyc. Inaczej z olejem jadalnym i tzw. gazem.
    A swoja droga nie do konca jest tak, ze to nasz rzad. Wstapienie do UE
    wymusza pewne zachowania.

    Pozdro.. TK