eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieKoszt kWh LPG i prąduRe: Koszt kWh LPG i prądu
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!newsgate1.onet.pl!niusy
    .onet.pl
    From: "kogutek" <k...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Koszt kWh LPG i prądu
    Date: Thu, 14 Jan 2010 22:36:16 +0100
    Organization: Onet.pl
    Lines: 16
    Sender: n...@n...onet.pl
    Message-ID: <3...@n...onet.pl>
    References: <himohb$4ae$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    NNTP-Posting-Host: newsgate1.onet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: newsgate.onet.pl 1263504976 4516 213.180.130.17 (14 Jan 2010 21:36:16 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 14 Jan 2010 21:36:16 +0000 (UTC)
    Content-Disposition: inline
    X-Mailer: http://niusy.onet.pl
    X-Forwarded-For: 195.69.80.7, 10.174.28.51
    X-User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.1.7) Gecko/20091221
    Firefox/3.5.7
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.budowanie:384041
    [ ukryj nagłówki ]

    > > Malo tego. Ja dobrze pokombinujesz to jeszcze
    > > mozna cieplo odzyskac w bardzo latwy sposob.
    >
    > ale bez odzyskiwania ciepla to porazka
    > sprawnosc benzynowego silnika AFAIR 60%
    > wyjdzie taniej pradem bez kombinowania
    >
    >
    Chyba Cie porąbało z tymi sześćdziesięcioma procentami. Nie ma więcej niż 25% i
    to tylko w pewnym ściśle określonym zakresie mocy. Silnik wysokoprężny ma
    sprawność ok 35%. Tłokowe silniki o spalaniu wewnętrznym to energetyczna
    porażka. Egzystują tylko dlatego że nie ma dla nich alternatywy i paliwo jest
    stosunkowo tanie.

    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1