  • Data: 2022-03-13 11:31:44
    Temat: Re: Koszt montazu klimatyzacji
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    10 Mar 2022 18:59:48 GMT, Budzik

    > Tyle ze u mnie sa 2 sztuki.

    Za 2 szt. poniżej 7000 zł sprzęt z montażem raczej dostaniesz.

    > Ja raczej tez nie...
    > Chociaz duzo rzeczy staram się zrobić sam.

    Wasz wybór, ja tam wolę mieć wiedzę niż jej nie mieć.
    Często lepiej samemu się zrobi niż zrobi to "specjalista".
    Mój klimatyzator, mimo że to chiński badziew za 1500 zł brutto,
    chodzi 12 rok totalnie bez żadnego serwisu -- oczywiście poza
    czyszczeniem domowego wymiennika (raz w okresie eksploatacji)
    i filtrów (dwa razy w roku).

    > Cos w tym jest...

    Od biedy to można zrobić nawet bez szkolenia i bez specjalistycznego
    sprzętu (przedmuch przewodów freonem z jednostki). Chciałem tak początkowo
    zrobić wg http://www.arbiter.pl/galeria/klimatyzacja ale po krótkim
    zastanowieniu zachciałem skorzystać z okazji i się nauczyć "poprawnie" tj.
    z pompą próżniową.

    --
    Pozdor
    Myjk