  • Data: 2018-08-28 00:37:32
    Temat: Re: Koszt utrzymania mieszkania
    Od: collie <c...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 27.08.2018 21:24, Uzytkownik pisze:

    > Póki co to ty tu ze mną zadzierasz, pomimo, że jestem jedną z niewielu osób, które
    > Cię atakowało.

    Amicus Plato, sed magis amica veritas.

    > I zapamiętują jakie bzdury wypisywał niejaki Collie

    Przykłady, proszę. Bo inaczej napiszę, też łatwo: na serwerach
    newsowych zostaną na wieki idiotyzmy jakie niejaki Użyszkodnik
    (czy jakoś tak) wypisywał, choćby w dyskursach z Zenkiem Kapelinderem.

    > Choćbyś się podpisywał "mądry" to i tak zaczynam wierzyć w to co piszą o Tobie
    inni.

    Wierz i sprawdzaj, jak mówi rosyjskie przysłowie.

    > Myślę, że dalsza dyskusja z Tobą to strata czasu.

    I vice versa, ale na opinie o Twoich picach na wodę zawsze u mnie możesz
    liczyć. Coś masz z tą wodą, bo już wcześniej Zenek Kapelinder to zauważył.