  • Data: 2018-08-28 16:42:05
    Temat: Re: Koszt utrzymania mieszkania
    Od: collie <c...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 28.08.2018 13:27, Uzytkownik pisze:

    > I tak w porównaniu do ciebie moja wiedza nic nie znaczy. Jak widać jesteś miszcz
    > nad miszcze.
    >
    > Jesteś jak "pokrzyk wilcza jagoda", zwany "psinką". Warczysz, kąsasz,
    > pokrzykujesz, niby nic, a dupę trujesz.

    No widzisz, można. Można sobie podocinać, można poironizować,
    posarkazmować, popodśmiechujkować, ale bez obrzucania się wujami,
    idiotami i tym podobnymi chamami. Mnie się to podoba, bo ja
    jestem ze starej szkoły newsowej, kiedy się mówiło: "Tu jest
    Usenet - tu się nie dyskutuje, tu się walczy". No, nie chwaląc
    się, kiedyś się walczyło - i to fest - na grupach, pod innym
    wonczas nickiem, ale to było dawno i nieprawda. I poza tym,
    dziś prawdziwych Exspertów już nie ma... Ty to przy nim jesteś
    cienki Bolek. Już nie mówiąc o takiej Kristinie (czy jak mu
    tam). To w ogóle mały Kazio, najmądrzejszy w całej wsi.

    Aha, nawet wyszukane porównania ad personam muszą trzymać się
    kupy. Logiczej. Pokrzyk wilcza jagoda (zwana gdzieniegdzie
    psinką) warczy, kąsa, pokrzykuje? Także w erystyce jesteś
    cienki Bolek, niestety.