  • Data: 2018-08-29 09:22:45
    Temat: Re: Koszt utrzymania mieszkania
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-08-29 o 00:21, collie pisze:

    > Nie no, bez przesady z tą fanfaronadą. Ode mnie pierwszy raz w życiu
    > usłyszałeś
    > słowa "prawo Bernouliego", a teraz Ty z tym do mnie? Powiem Ci
    > szczerze, że
    > wyglądasz mi na faceta po podobnych fakultetach jak
    > Ten-który-przeskoczył-przez-płot.
    > Stąd to moje zadziwienie Twoją postawą.

    > Wszystko może latać na wietrze, nawet stropodach wentylowany,
    > już nie wspominając dachu krytego mnichem i mniszką. Zależy
    > to tylko od siły (prędkości) wiatru.

    Z twojego zachowania jednoznacznie wynika, że rodzice przez całe życie
    ci mówili, że jesteś brzydki i głupi, a do tego tłukli cię po głowie.
    Dlatego teraz próbujesz się dowartościowywać jak narcyz. Co do dachów to
    piszesz głupoty. Widać od razu, że nie masz pojęcia jak takie dachy są
    zbudowane i dlaczego stropodach mylisz z dachem pokrytym dachówką.
    Jesteś zbyt chamski, aby ci poświęcać czas na naukę, w której masz
    ogromne braki i tłumaczyć dlaczego piszesz głupoty.