  • Data: 2018-08-30 17:02:39
    Temat: Re: Koszt utrzymania mieszkania
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-08-30 o 11:36, collie pisze:

    > Tak, ukradł doktorowi Strosmajerowi w Nemocnice na kraji mesta:
    > https://www.youtube.com/watch?v=GNe73n-Rcx4
    >
    > Ale to typowe dla takich Użyszkodników: jak nie ukradnie,
    > to nic nie ma. W głowie.

    WOW!

    Chcesz nam wmówić, że wszystkie powszechnie znane od lat powiedzenia,
    które przytoczyłeś w swoich durnowatych wypowiedziach są twojego autorstwa?

    "Masz problemy z czytaniem ze zrozumieniem"

    "jak chłop krowie na miedzy"

    "nie jesteś dla mnie partnerem w słownej szermierce"

    "nie chce mi się już z Tobą gadać"

    "chłopek-roztropek"

    "Że mnie co podkusiło powiedzieć jego ten Zenek Martyniuk...
    Tomaszu Gorbaczuk, ja cofam tego Zenka Martyniuka.
    Ja cofam wszystkie Zenki Martyniuki na świecie!"

    Nie wspominając już o podszywaniu się pod Zenka Martyniuka.

    Jest to tylko skromny fragment kilku ostatnich, twoich postów Nie chce
    mi się szukać więcej, a jak widać cała twoja wiedza to tylko przytaczane
    cudze powiedzi i kompletnie zero merytoryki.