  • Data: 2018-09-01 15:41:04
    Temat: Re: Koszt utrzymania mieszkania
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu .09.2018 o 15:23 Mateusz Viste <m...@n...pamietam> pisze:

    > Nie żebym cokolwiek się czepiał, bo sam o betonie komórkowym - że
    > istnieje - dowiedziałem się przed chwilą. Ale zapytałeś o wady - jako
    > kompletny laik w temacie zajrzałem z ciekawości do wiki by dowiedzieć się
    > co to za dziwny ptak ten BK, i ta podaje trzy wady:
    > - duża nasiąkliwość
    > - kruchość
    > - niezbyt duża wytrzymałość na ściskanie

    Fakt, na ściany fundamentowe się nie nadaje :-) - ale na mury domu?
    Co do minusów które przytaczasz:
    1. obu stron pokryty jest tynkiem
    2. kruchy w stosunku do czego? - porotermu? - bo wg mnie podstawowa zaleta
    BK to łatwość precyzyjnej obróbki - możesz ma nadać taki kształt jaki
    potrzebujesz.
    3. mała odporność na ściskanie? - są odpowiednie odmiany BK dostosowane do
    obciążenia. Możesz z nich wybudować parterowy domek jak i kilkopiętrową
    kamienicę.
    Wg mnie przy odpowiednim zastosowaniu BK nie ma żadnych wad a same zalety.

    TG