  • Data: 2010-02-25 11:15:51
    Temat: Re: Koszt wykończenia ze stanu surowego zamknietego
    Od: "poss 123" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    >Glazura to zalezy jaka kupisz. Robocizna od 10-70zł za mkw. Nie wiem ile u
    >Ciebie

    Powiedz mi gdzie ty widziales kafelkarza który kładzie płytki za 10 zł/m2.
    Jeżeli w tej a nawet dwa razy większej cenie potrafi kłaść kafle i nadaje
    się to później do odbioru to dam mu robotę do końca życia.
    Nie rób z ludzi balona, zaraz ktoś kto zapłacił 40zł/m2 pomyśli że
    przepłacił 4-ro krotnie.
    pozdrawiam
    poss