  • Data: 2010-02-25 16:21:11
    Temat: Re: Koszt wykończenia ze stanu surowego zamknietego
    Od: "Jackare" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:hm5nt5$gpu$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik "Jackare" <j...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Cena nie ma przełożenia na jakość. Wynika to z moich obserwacji. dodam
    > tylko że w Twojej branży(instalatorstwo) jest jeszcze nienajgorzej- można
    > trafic solidne ekipy za normalne pieniądze(ale partaczy za wygórowane
    > stawki również). Jednak np ocieplenie poddasza(wełna płyty itp), to juz
    > niestety. Jak nie zrobisz samemu tyo masz 98% że ekipa pójdzie na łatwizne
    > i spartoli robote. Niezaleznie od tego ile byś im nie zapłacił
    >
    > Czy Ty pracujesz dla inwestorów indywidualnych czy może dla instytucji,
> [...]
    I tak i tak tzn jestem wykonawcą (czy podwykonawcą) autoryzowanym dwóch
    producentów systemów specjalistycznych, oprócz tego robię na rynku
    indywidualnym wszelkie wewnętrzne instalacje budowlane i zabezpieczeń
    technicznych.
    Przetargów publicznych staram się unikać - tam kryterium jest cena, długie
    okresy płatności itp a ja jestem małym przediębiorcą. Wyjątkiem są sytuacje
    gdy jestem podwykonawcą jednego z moich partnerów w przetargu publicznym ale
    są to sytuacje rzadkie
    --
    Jackare