  • Data: 2010-02-25 17:45:35
    Temat: Re: Koszt wykończenia ze stanu surowego zamknietego
    Od: "Maniek4" <t...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    news:hm5diu$hg7

    > 160mkw * 12zł= 1900 zł materiał + robocizna z miksokreta
    > 1600zł styropian 2*5cm
    >
    > Razem 3500zł.
    > Czyli w tych 7000zł uwzgledniłes panela/terakotę(30zł mkw). Jeśli tak to
    > ok

    U mnie w zeszlym roku, miksokret 12zl/m^2 + dodatki do betonu, razem jakies
    15zl/m^2. Zwir plukany na 240m^2 posadzki to 800zl, cement "jedynka" jakies
    2700, styropian ok.1500zl. Zbrojenie, folia mozna w zaokragleniu przyjac
    optymistycznie 500zl., razem 9100zl co na metr^2 srednio daje 38zl.
    38*160m^2 kolegi daje orientacyjna wartosc 6080zl. Wiele sie nie pomylil
    :-), a to ciagle bez izolacji przeciwilgociowej chudziaka. 7000zl to bardzo
    prawdopodobny koszt.

    Pozdro.. TK