  • Data: 2010-02-25 11:31:38
    Temat: Re: Koszt wykończenia ze stanu surowego zamknietego
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "poss 123" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:hm5m58$bl0$1@news.onet.pl...

    > Powiedz mi gdzie ty widziales kafelkarza który kładzie płytki za 10 zł/m2.
    > Jeżeli w tej a nawet dwa razy większej cenie potrafi kłaść kafle i nadaje
    > się to później do odbioru to dam mu robotę do końca życia.
    > Nie rób z ludzi balona, zaraz ktoś kto zapłacił 40zł/m2 pomyśli że
    > przepłacił 4-ro krotnie.

    Wczesną jesienia 2009 roku u mojego sasiada. Salon, kuchnia, łazienka,
    taras. Cena 10zł za mkw
    I o dziwo zrobione przyzwoicie.
    10zł to faktycznie cena okazyjna ale za 20zł w tej chwili znajdziesz sporo
    chętnych do roboty.
    I uwierz mi że w wiekszosci przypadków efekt robót będzie akceptowealny.
    Zresztą cena nie ma przełożenia na jakośc. Widziałem efekty pracy gościa
    który za ceną 45zł robote spartolił totalnie

    Krzysiek