  • Data: 2012-08-13 09:15:55
    Temat: Re: Koszt zaprawy
    Od: "Darek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > To czemu nie kupić ciut lepszego materiału? Po co robić mostki termiczne w
    > materiale mającym dobre parametry i fuszerko-odpornym?

    To nie jest ciut lepszy. Dostajesz to co dostajesz a mianowicie przeznaczone
    do murowania na spoinę "grubą" albo materiały z gwarantowanym wymiarem jak
    ytong ale to już nie jest ciut drożej.

    Druga sprawa jest taka, że abstrachując już od kosztów ja osobiście nie
    postawię
    domu z ytongu czy innego jednowarstwoego materiału. Zbyt duże
    prawdopodobnienstwo
    spi....nia czegoś. Przy 2-warstwowej scianie też można sch....nić, ale też
    łatwiej można to
    naprawić.

    Pozdrawiam
    Darek